Monday, June 27, 2011

Hye semuaaaa !

Hello and Assalamualaikum



HAI SEMUAAA !
HAI SEMUAAAAAAA!
HAI SEMUAAAAAAAAAAAAA!


Sorry eksaited terlebih , maklumlah , aku dah delete blog jadi kat sini je lah nak meroyan . Hahahaha . Maaf ye . Hai semua , aku rindu korang banyak banyak tau .


Aku rindu kat kelas kita tau . Aku rindu lah nak buat kerja lain dengan fairuz time cikgu mengajar , lepastu mesti kena tegur "Sabrina , Fairuz , buat apa tu ?" dan masing masing buat muka seposen . Aku rindu jugak nak tengok Aizat dengan Ayo berheadbanging , tersengguk sengguk setiap kali kelas . Heee




Aku teringat Iz selalu mintak aku buatkan cover folio dia . Haha . Aku rindu suara chokie jerit jerit suruh Reeki buat itu ini . Lol . Lagi ... ah , aku rindu lah semua , dengan Syameel dgn Nazrie yang tak ketentuan hala gediknya , Yana dan Pia yang lawaknya separa menjadi itu , Dayah dengan tudungnya , hihi . Zulaika yang selalu bergaduh mesra dengan Aisyah .Ummu dengan gelak puakanya itu , Kelly yang huru hara selalu . Waaa, tak lupa juga Shahir yang digulingkan takhtanya :P


Paling aku ingat Din waktu kelas agama , "bulu ari ari tu apa ?" .HAHA . Memang runtuh kelas dengan gelak ketawa waktu tu .Dachin pulak tak habis habis dengan perangainya yang annoying . Hoho .



Oh , oh , rindu juga nak rehat bersama Cella , Fatin dan Fairuz lalu membeli 'Steroid' di koop :P Alaa , rindu semua ,


Lepas ni dah ada classmate baru . Sobs , Walaupun korang dah masuk awal dah ada classmate dah pun , aku baru nak masuk minggu depan . Masih terkedek kedek . Entah mcmna classmate aku nanti . Ada tak masuk air macam korang ? Hee .


Okay , tu je . Bye u olls ! hehe

1 comment:

fatin syahirah :) said...

first day tu kan. kau bawak air, simbah kat telinga diorang. komfirm masuk airr.haha