Friday, February 4, 2011

ingat lagi kah anda ?


weh , ingat tak kita keluar yang ni ? ni last kita keluar sama sama . wuu T.T . berbuka puasa tu .sorry ak upload pix sikit je tau . aku ni kan pemalas nombor dua dunia . okay ..



muka ceria akhirnya dapat keluar di bulan ramadhan


okay , cari position masing masing , ready . klikk


kelly tak tukar baju . main boling pun pakai baju batik . haha

jom menuju ke station kopitiam untuk berbuka puasa . oyeahh .


dan sememangnya aida tiba tiba jadi ahli kelas kita . lol.



aku rindu pulak nak main boling dengan korang semua . ohhmaii . i really really miss you guys :'(





oh ye , aku masih ingat fairuz dan balingan longkangnya . hee :P aizat dan ayo pulak dengan gaya tersendiri . fullamakk . memang menang gaya . haha . malangnya ketika hari bersejarah ini , fatin tiada bersama kita . huuu . fatin pergi biro kebajikan punya buka puasa kan ? tak silap aa . pity fatin waktu tu dia dilemma gila tak tahu nak pergi mana satu . eceh , macam artis hot yang nak pilik function mana dia kena hadir . hahah

------------------------------selingan----------------------

trademark kelas . five 0 twooooo (muncung sikit)


selingan lagi . klik sini dan klik nuffnang aku . cepat bagi aku duit . hahaha :P dan sememangnya aku memang suka dapat duit .


love ,
sabby comel :D

1 comment:

fatin syahirah :) said...

woot.aku kan memang artis hot macam goreng pisang panas.haha.aww.mood gedik aku datang.haha